تولید کربنات کلسیم رسوبی

4.9
(60)

همانطور که میدانید کربنات کلسیم یک ترکیب شیمیایی غیر آلی است که یکی از محبوب ترین مواد شیمیایی است که مصارف و کاربرد های بسیار زیادی در صنایع گوناگون دارد. همه ی ما برای اولین بار در کلاس های مدرسه کربنات کلسیم رسوبی را به صورت گچ تخته سیاه مشاهده کرده ایم. برای تولید کربنات کلسیم رسوبی فرآیندی متفاوت از روش تولید نوع معدنی باید اجرایی گردد.

تولید کربنات کلسیم رسوبی

فروش عمده کربنات کلسیم

تولید کنندگان انواع پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم همواره در تلاش هستند که در فرایندهای فروش این پودرهای میکرونیزه هیچ عیب و ایرادی وجود نداشته باشد و همچنین آنها برای جذب مشتری بیشتر، محصولاتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به صورت عمده به فروش می رسانند. تولیدکنندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند که در زمان تولید و فروش این محصولات تمام نکات کیفیت و ایمنی را رعایت کرده باشند و همچنین باید به این موضوع توجه کنند که انواع کربنات کلسیم را به اندازه های یکسان بر اساس نیاز خریداران تولید نمایند.

خریداران انواع پودرهای میکرونیزه در زمان خرید این محصولات نیز بهتر است به یک سری پارامترها توجه نمایند تا بتوانند پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم را بر اساس نیاز حوزه کاری خود خریداری نمایند. مهمترین نکته در زمان خرید پودر های کربنات کلسیم، توجه به نوع این محصولات می باشد. معمولاً در حال حاضر برای تولید پودر های کربنات کلسیم از روش های مختلفی استفاده می گردد و این محصولات در نمونه‌ های کربنات کلسیم رسوبی، کربنات کلسیم معدنی، کربنات کلسیم نانو، کربنات کلسیم میکرونیزه و غیره معرفی می گردند که هر یک دارای ویژگی ها و خواص و کاربرد های مخصوص به خود هستند.

نکته دیگر در زمان خرید پودر های کربنات کلسیم توجه به بسته بندی این محصولات است چرا که این پودرهای میکرونیزه علاوه بر مصارف صنعتی در صنایع غذایی و دارویی نیز کاربردهای دارند و در این شرایط حتماً باید توجه شود که بسته بندی این محصولات به چه صورت انجام شده است زیرا بسته بندی این محصولات از نظر بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد.

نوع بسته بندی کربنات کلسیم

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

خرید و فروش کربنات کلسیم با قیمت عالی

سوالات متداولی برای خریداران و متقاضیان پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم در بازارهای داخلی و صادراتی وجود دارد و ممکن است این افراد با این سوال که خرید و فروش و صادرات این پودرهای میکرونیزه چگونه انجام می شود و یا اینکه کاربرد و استفاده از این محصولات چگونه است وارد بازارهای خرید و فروش شوند.

جالب است بدانید پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوتی تولید و عرضه می گردند و همانطور که در مبحث قبلا اشاره کردیم تنوع این محصولات از نظر نوع فرایند های تولیدی و نوع بسته بندی با یکدیگر بسیار زیادی است. به همین دلیل خریدارانی که وارد بازارهای خرید و فروش و تجارت این محصولات می شوند حتما باید به این موارد توجه داشته و بتوانند محصول را متناسب با نیاز خود خریداری نمایند.

شایان ذکر است که در بازار خرید و فروش انواع پودرهای میکرونیزه کربنات کلسیم مجموعه صنعتی آروشا پودر برای صنعتگران نامی آشنا است چرا که این مجموعه تولید کننده سال‌ های سال است در زمینه تولید و عرضه این محصولات در حال فعالیت می باشد و تولید و عرضه محصولات را به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه به انجام می رساند. محصولات عرضه شده در مجموعه صنعتی آروشا  از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار هستند و در واقع با تنوعی که دارند به راحتی می توانند از جوانب مختلف نیاز متقاضیان این محصولات را پاسخگو باشند.

تولید کربنات کلسیم رسوبی

کاربرد و مصارف کربنات کلسیم رسوبی

کربنات کلسیم در دو نوع معدنی و رسوبی یافت می شود. کربنات کلسیم رسوبی که نوع تصفیه شده و صنعتی آن است نسبت به نوع معدنی با وجود داشتن فرمول شیمیایی یکسان ، خلوص بیشتر ، سایش کمتر و روشنایی بالاتری دارد. کربنات کلسیم رسوبی کاربرد و مصارف گسترده ای در صنایع تولیدی گوناگون از جمله صنایع دارویی و غذایی ، تولید کاغذ ، تولید پلاستیک و… دارد. برخی از کاربرد های مهم کربنات کلسیم به شرح زیر است:

  • استفاده از PCC در صنعت کاغذ سازی: PCC به عنوان یک ماده رنگی پر کننده و پوشش دهنده برای محصولات کاغذی با کیفیت برتر تثبیت شده است. PCC معمولاً به صورت دوغاب در کارخانه های موازی  واقع در نزدیکی کارخانه های تولید کاغذ تولید می شود. PCC خواص نوری و مشخصات چاپ محصولات کاغذی را افزایش می دهد ، بهره وری دستگاه کاغذ را بهبود می بخشد و می تواند هزینه های کاغذ سازی را از طریق جایگزینی فیبر خمیر گران تر و عوامل روشنایی نوری کاهش دهد.
  • استفاده از PCC در پلیمر: PCC همچنین به دلیل توانایی در دستیابی به اندازه ذرات کوچک و اشکال خاص کریستال ، کاربردهای صنعتی بسیاری پیدا می کند. در پلی وینیل کلراید سفت و سخت (PVC) ، PCC باعث افزایش مقاومت در برابر برخی از ذرات کوچکتر می شود که می توانند جایگزین اصلاح کننده های ضربه گران شوند. نانو PCC ها (اندازه کمتر از 0.1 میکرون) ویسکوزیته را کنترل می کنند و در درزگیرهای اتومبیل و تولید پلاستیول های پی وی سی ، پلی سولفیدها ، یورتان ها و سیلیکون ها استفاده می شود. در رنگ ، اشکال منحصر به فرد ذرات PCC باعث پنهان شدن و کاهش سطح دی اکسید تیتانیوم می شود.
  • استفاده از PCC در برنامه های بهداشتی: PCC که به عنوان یک خنثی کننده اسید موثر است ، اغلب در قرص ها و مایعات ضد اسید بر پایه کلسیم مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر محتوای کلسیم زیاد ، PCC فرموله کردن مکمل های کلسیم با دوز بالا و قرص های چند ویتامین / مواد معدنی را امکان پذیر می کند. اندازه ذرات کوچک و شکلهای ذرات در ایجاد غذاهای خوب و نوشیدنی غنی شده با کلسیم کاربرد دارد.

سفارش آنلاین کربنات کلسیم رسوبی

شما عزیزان می توانید برای خرید و سفارش آنلاین کربنات کلسیم رسوبی مرغوب و باکیفیت و هم به صورت فله هم به صورت بسته بندی با مشاورین گروه صنعتی آروشا تماس حاصل فرمائید . شرکت آروشا برای جلب رضایت مشتریان خود محصول مورد نظر شما را با نازلترین قیمت ها و در کمترین زمان ممکن به دست شما عزیزان می رساند . گروه صنعتی آروشا این افتخار را دارد که مرغوب‏ترین و با کیفیت ترین کربنات کلسیم رسوبی را در دانه بندی های مختلف برای مصارف گوناگون به هموطنان عزیز عرضه کند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved