تضمین کیفیت در بنتونیت موارد مصرف با قیمت مناسب از طرف آروشا پودر

4.9
(50)

همانطور که می دانید بنتونیت موارد مصرف عمده ای دارد و به عنوان یک ترکیب معدنی از گروه خانواده خاک های رس با توجه به ویژگی های گوناگون نقش مهمی را در صنعت ایفا می نماید و معمولاً صنعتگران با هدف افزایش راندمان تولیدی و پیشبرد بهتر فرآیند های صنعتی از این فرآورده ها استفاده می کنند.

بنتونیت موارد مصرف

کاربرد بنتونیت در حفاری چاه نفت

شاید بتوان رایج ترین و اصلی ترین کاربرد بنتونیت را در حفاری چاه‌ های نفت و گاز قلمداد کرد، هنگامی که این ترکیبات با آب مخلوط می شوند یک سوسپانسیون ژله ای چسبناک به وجود می‌ آید که به عنوان پایه برای سیال حفاری می‌ توان از آن استفاده کرد؛ بنتونیت موجود در این مخلوط ابزار های برش کاری در فرایند های حفاری را روان و خنک می کند و در عین حال از آنها در مقابل خوردگی هم محافظت می نماید.

از آنجایی که سیال حفاری در چاه ها، فشار هیدرواستاتیک ایجاد می‌ کنند این ترکیب معدنی در تهیه گل حفاری به مصرف رسیده تا مانع از نفوذ سیال و گاز شود، مایع حفاری قلمه‌ های مته را به بستر های مختلف خاک منتقل می کند هنگامی که پمپ های تصفیه دارای دوره های بیکاری هستند بنتونیت مانع از ریختن مواد سنگی به داخل شیفت های سوراخ شده می شود و با همین فعالیت عملکرد بهتری از حفاری چاه‌ های نفت و گاز به دست می آید.

بنتونیت مرغداری با کیفیت بالا: بهترین انتخاب با تضمین کیفیت از طرف آروشا پودر
>>

آنالیز شیمیایی بنتونیت چاه ارت

Measure Element
69.8 SIO2
11.88 AL2O3
1.73 FE2O3
0.96 CAO
2.1 NA2O
0.47 K2o
0.1 TIO2
1.42 MGO

بنتونیت در تصفیه آب

بنتونیت در صنعت تصفیه آب های آشامیدنی هم به عنوان یک فراورده معدنی با خاصیت تبادل یونی، لخت کنندگی و ته نشین سازی به مصرف می‌ رسد، این فرآورده ها در شفاف سازی آب و حفاظت از محیط زیست تاثیر بسیار زیادی دارند و به راحتی می توانند در اهداف لخته سازی پلی الکترولیت ها و مواد غیر ارگانیک به مصرف برسند.

عرضه مستقیم بنتونیت

کاربرد های بی نظیر بنتونیت فرصت های بی شماری را برای تولیدکنندگان و عرضه‌ کنندگان این محصولات فراهم کرده است که بتوانند از طریق فرآیند های عرضه مستقیم با مشتریان بیشتری در ارتباط بوده و این محصولات را در حجم های بالاتری به فروش برسانند.

در حال حاضر شرکت آروشا پودر را می توان جزو تولیدکنندگان و توزیع کنندگان برتر بنتونیت دانست که با هدف عرضه مستقیم این تولیدات و حذف تمامی واسطه ها از وب سایت های اینترنتی خود کمک می گیرد و یک پل ارتباطی صحیح را بین خود و دیگر مصرف کنندگان این محصولات به وجود می آورد؛  برای خرید از مجموعه آروشا پودر فرصت های خوبی در اختیار شما مشتریان گرامی قرار داده می‌ شود و شما می‌ توانید از آن‌ ها به نحو احسن استفاده نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved