مصرف بهینه کلسیم کربنات شیمیایی: راهکار حرفه‌ای با قیمت مناسب از آروشا پودر

4.9
(50)

کلسیم کربنات شیمیایی محصول تولید شده در کارخانه ها تحت شرایط کنترل شده می باشد و با ترکیبات کربنات کلسیم معدنی و زمینی تفاوت های بسیار زیادی دارد؛ این تولیدات از نظر نحوه مصرف و نوع مصرف در صنایع مختلف بیشترین تفاوت را دارند.

کلسیم کربنات شیمیایی

بررسی شیمیایی کربنات کلسیم

کربنات کلسیم از نظر ترمودینامیکی دارای حالت ثابتی است، انواع اصلی این ترکیبات از نظر تشکیل در طبیعت به صورت کلسیت، تریت و و آراگونیت می باشد و نوع دیگری از این مواد وجود دارد که در ترکیب با منیزیم قابل مشاهده است و در این شرایط به آنها دولومیت گفته می ‌شود.

چیدمان اتمی این فرآورده‌ ها بسته به محیط تشکیل، دما و فشار متفاوت خواهد بود، برخی از انواع این تولیدات بسیار ترد و شکننده هستند و برخی مثل کلسیت و سنگ های مرمر بسیار سخت می باشند و سنگ های آهک نیز دارای سختی مناسب بین این دو مورد می باشند؛ کربنات کلسیم یک ماده قلیایی با پی اچ بالا شناخته شده است و بنابراین با اسید ها وارد واکنش شده و تجزیه و اصطلاحاً خنثی می شوند، این ماده در صورت تجزیه از خود آب و گاز دی اکسید کربن آزاد می کند.

پودر میکرونیزه کربنات کلسیم فیلر
>>

نوع بسته بندی کربنات کلسیم

عنوان جنس بسته بندی وزن(kg) توضیحات
کیسه ای متوسط AD-star 25 موجود
کیسه ای بزرگ AD-star 30 موجود
فله داخل جامبو پلی پروپیلن 1000-1500 موجود
فله 2000-25000 ناموجود

 انواع کربنات کلسیم

شناخت انواع کربنات کلسیم برای صنعتگران حائز اهمیت می‌ باشد چون آنها می‌ توانند در صورت داشتن آگاهی از کیفیت و نحوه عملکرد این فرآورده ها به نوع مصرف آنها نیز اشراف کامل داشته و به صورت متناسب از آنها استفاده نمایند؛ در حال حاضر بر اساس روش ‌های تولیدی انواع کربنات کلسیم معدنی و کربنات کلسیم رسوبی معرفی می‌ گردند هر یک از این تولیدات در صنایع و مشاغل متفاوتی به بهره‌برداری می‌ رسند و از نظر قیمت و دیگر مشخصات فیزیکی و شیمیایی نیز با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند، به عنوان مثال کربنات کلسیم معدنی به عنوان ارزان قیمت ترین محصولات و نمونه های رسوبی به عنوان گرانترین آنها معرفی می شوند.

فروش کربنات کلسیم آروشا

فروش کربنات کلسیم آروشا توسط کارشناسان خبره انجام می پذیرد که می توانند شما مشتریان گرامی را در کلیه مراحل ثبت سفارش و خرید انواع کربنات کلسیم راهنمایی نمایند تا شما از خرید خود رضایت کافی داشته باشید؛ در مجموعه آروشا پودر امکان عرضه نمونه های متفاوت کربنات کلسیم وجود دارد چون این واحد تولید کننده نسبت به دیگر شرکت های رقیب از تجهیزات بهتر و پیشرفته تری استفاده می نماید و مرغوب ترین محصول را بر اساس استاندارد های جهانی در اختیار خریداران قرار می دهد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.