کربنات کلسیم مش 3500

4.9
(60)

کربنات کلسیم مش 3500 جزو مواد اولیه پر مصرف در صنایع قلمداد می‌ شود، این ترکیبات از ظاهر یکدست و یکنواختی برخوردار هستند و شکل ظاهری آنها به آرد شباهت زیادی دارد و از مهمترین کاربرد های آنها می توان صنعت رنگ، کاغذ، پلاستیک و گرانول را نام برد.

کربنات کلسیم مش 3500

کربنات کلسیم میکرونیزه 3500 مش

کربنات کلسیم میکرونیزه 3500 در واقع همان فرآورده هایی هستند که برای تاثیر گذاری بیشتر در کاربرد های صنعتی دانه بندی آنها به اندازه های بسیار کوچکی تبدیل شده است، این ترکیبات در ماتریس مواد اولیه برخی از تولیدات تاثیرگذاری بیشتری داشته و تماس بیشتری با مواد اولیه ایجاد می نمایند و از همین طریق باعث می گردند که نتایج بهتری در تولید محصولات نهایی به دست آید.

کربنات کلسیم ۳۵۰۰ مش در واقع ریزترین نمونه این فرآورده ها می باشد و از آنجایی که فرآیند های تولیدی آنها پیچیده و مشکل است با قیمت های بالاتری در مقایسه با دیگر مش های این محصولات معرفی می شود.

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 3500 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 35

کاربرد پودر کربنات کلسیم مش ۳۵۰۰

گرانولومتری بسیار ظریف پودر کربنات کلسیم مش 3500 کاربرد های بی نظیر را برای این تولیدات به وجود آورده است، به نحوی که می‌ توان عنوان کرد این تولیدات جزو پرمصرف ‌ترین پرکننده های مصرفی در صنایع تولید رنگ و کاغذ سازی می باشند.

از این تولیدات به طور گسترده به عنوان رنگدانه های سفید بهره برداری می گردد و آنها با توجه به حداقل جذب روغن و نفوذ پذیری آسان که در مواد اولیه این تولیدات دارند، نتایج مثبتی را شامل می ‌شوند، با استفاده از این ترکیبات از کپک زدن رنگ ها نیز جلوگیری می شود و مصرف دی اکسید تیتانیوم و از آن طرف هزینه های تولید رنگ ها کم می شود.

در صنعت کاغذ سازی، کربنات کلسیم ریزدانه 3500 مش باعث کاهش مصرف سلولوز می شود و این ترکیبات به میزان ۱۵ تا ۳۰ درصد به مواد اولیه کاغذی اضافه می شوند و به دلیل داشتن قیمت ارزان تر و سفیدی قابل توجه و برخی دیگر از ویژگی‌ های فنی به جای کائولن و دیگر فراورده ها به بهره‌برداری می‌ رسند.

قیمت کربنات کلسیم

بر اساس نظر متخصصان تولید کننده انواع پودر های میکرونیزه، ریز بودن اندازه ذرات یا به عبارتی نوع مش بندی این تولیدات مهمترین فاکتور است که در قیمت گذاری به آن توجه می‌ شود، اندازه ذرات پودر های کربنات کلسیم با واحدی به نام مش سنجیده می شود و هر چقدر عدد مش بندی این تولیدات بالا باشد مسلمان قیمت انها نیز بیشتر خواهد بود.

در تعیین قیمت کربنات کلسیم فرایند های تولیدی یا در واقع طبیعی و مصنوعی بودن این محصولات نیز موثر است و قیمت کربنات کلسیم طبیعی نسبت به نمونه های مصنوعی پایین‌ تر اعلام می گردد؛ برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و نحوه قیمت گذاری این تولیدات در حجم های خرید متنوع حتماً با شرکت اروشا ارتباط داشته باشید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 60

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved