کربنات کلسیم در گیاه: کلیدی برای تولید محصولات با کیفیت

4.9
(50)

اثرات مثبت کربنات کلسیم در گیاه از دیرباز در مدیریت‌ مزارع و کشاورزی مورد توجه بوده است و این ترکیبات بیشتر از نمونه های کلسیتی یا دولومیتی انتخاب می شوند تا تاثیرات بیشتری داشته باشند.

کربنات کلسیم در گیاه

کربنات کلسیم در کشاورزی

بر مبنای الزامات کشاورزی، خاک‌ های زراعی باید دارای محدوده ph خاصی باشند تا بتوانند برای پرورش و بهره برداری محصولات کشاورزی مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، هدف از اجرای این اقدامات بهینه‌ سازی کیفیت و کمیت تولیدات کشاورزی و گیاهان مختلف می باشد.

در حال حاضر پودر های میکرونیزه کربنات کلسیم به دلیل داشتن خاصیت قلیایی به راحتی می‌ توانند ph خاک های اسیدی را چندین برابر کرده و از این طریق در افزایش حاصلخیزی زمین های زراعی هم تاثیرات خود را ایجاد می نمایند، پودر های کربنات کلسیم که مستقیم در اختیار گیاهان قرار می گیرند باعث می شوند که نیتروژن، فسفر و پتاسیم هم بهتر جذب شود، پس می‌ توان عنوان کرد دلیل اصلی بهره برداری از کربنات کلسیم در کشاورزی افزایش ph خاک های اسیدی و از آن طرف جذب بهتر عناصر ریز مغذی و کاهش غلظت عناصر مضر می باشد.

فروش بهترین کربنات کلسیم فیلر
>>

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

خرید پودر کربنات کلسیم

خرید کربنات کلسیم برای استفاده در صنعت کشاورزی به صورت پودری، دانه بندی و گرانولی و همچنین به صورت کود های آماده دیده می‌ شود، بر اساس نظر کشاورزان استفاده از این ترکیبات به صورت گرانوله و گلوله سازی شده بسیار راحت‌ تر است اما مهمترین عیب این ترکیبات این است که زمان بیشتری برای تجزیه شدن در بین خاک های کشاورزی نیاز دارند و مزیت های آن ها در مدت زمان های طولانی تر به نمایش گذاشته می‌ شود.

در صورتی که کربنات های کلسیم پودری سریعتر در خاک نفوذ کرده و اثرات مثبت آن ها به وضوح قابل مشاهده خواهد بود، خرید کربنات کلسیم همچنین با درصد های مناسب برای این صنعت مهم انجام می پذیرد چرا که استفاده بیش از حد یا استفاده کمتر از این تولیدات می تواند خسارت های جبران ناپذیر را به خاک های کشاورزی وارد نماید.

فروش عمده کربنات کلسیم

با بررسی میزان تقاضای بالا در بحث خرید انواع کربنات کلسیم مسلما تولیدکنندگان بی شماری در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند که می توانند فروش عمده کربنات کلسیم را به شیوه های متعددی به انجام برسانند، شایان ذکر است که بدانید کربنات کلسیم تولید شده در مناطق مختلف ایران و توسط تولیدکنندگان برتر مسلماً سازگاری بیشتری با صنایع زیر دست مخصوصاً صنایع کشاورزی دارد و خرید از این واحد های تولیدکننده صددرصد به نفع خریداران عمده خواهد بود.

فروش عمده کربنات کلسیم مخصوص صنعت کشاورزی را شرکت آروشا پودر با بالاترین کیفیت به انجام می رساند، البته تمامی محصولات تولید شده در این مجموعه مراحل کنترل کیفیت را پشت سر گذاشته و برای استفاده در آزمایشگاه ها یا در صنعت کشاورزی گزینه ایده آلی هستند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved