نکات جالب از بهبود کیفیت کربنات کلسیم در رنگ سازی

4.9
(43)

نکات و نتایج جالبی از بهبود کیفیت کربنات کلسیم در کارایی بالاتر صنعت رنگ سازی به گوش می‌ خورد، به نوعی که در حال حاضر از این ترکیبات به عنوان پر کننده غیر قابل تعویض در این صنعت یاد می‌ شود؛ ارزان بودن کربنات کلسیم میکرونیزه جایگاه این ترکیب را در صنعت رنگ سازی از سال‌ های گذشته تاکنون محکم کرده است، این ترکیبات با هدف بهبود کیفیت انواع رنگ‌ ها با بالاترین درجه خلوص به مصرف می‌ رسند، رنگ سفید و درخشان این فرآورده‌ های معدنی دلیل دیگری برای تاکید در استفاده از آنها در این صنعت می‌ باشد و با این وجود رنگ‌ هایی با کیفیت و درخشش بیشتر تولید می‌ شوند.

آنالیز شیمیایی کربنات کلسیم

Element (%)Measure
caco3 99
fe2o3 0.008
mgo 0.75
loi 43.2
insoluble HCL 0.10

کربنات کلسیم در رنگ سازی

مزایای کربنات کلسیم در رنگ سازی

کاهش میزان مصرف روغن‌ های صنعتی در خطوط تولیدی انواع رنگ‌ های ساختمانی و صنعتی را می‌ توان مهمترین دلیل و مزیت بهره‌ برداری از کربنات کلسیم دانست، این مزیت طبیعتاً از چند جنبه مثبت قابل بررسی می‌ باشد؛ به عنوان مثال با کاهش مصرف مواد اولیه شیمیایی در تولید این محصولات، برنامه‌ ها و اقدامات سازگار با حفظ محیط زیست بهتر دنبال می‌ شوند و در واقع کارخانه‌ های تولید کننده که بدون هیچ گونه محدودیتی می‌ توانند فعالیت‌ های خود را ادامه دهند.

افزایش پایداری رنگ‌ های تولید شده در برابر عوامل محیطی و مقاومت‌ های سایشی از دیگر مزیت‌ های بهره‌برداری از این ترکیبات می‌ باشد؛ کربنات کلسیم در عین مقاومت و استحکام بالایی که دارد، از قیمت فروش پایینی برخوردار می‌ باشد و استفاده از آن به جای مواد گران قیمت مانند دی اکسید تیتانیوم در این صنعت توصیه می‌ گردد.

اهمیت خرید با کیفیت کربنات کلسیم رنگسازی

اهمیت خرید با کیفیت کربنات کلسیم رنگ سازی، متقاضیان این محصولات را با دغدغه زیادی روبرو ساخته است؛ به نوعی که تمرکز اصلی آنها در شناخت معتبرترین شرکت‌ های تولید کننده و عرضه کننده می‌ باشد؛ در خرید کربنات کلسیم این موضوع بسیار اهمیت دارد که تولیدات هیچ گونه ناخالصی نداشته باشند و دانه‌ بندی آنها متناسب با نیاز صنعتگران در این حوزه‌ های تولیدی باشد، بی دقتی به هر یک از این نکات می‌ تواند سبب تولید رنگ بی‌ کیفیت شود و در این شرایط مسلماً سرمایه کلی کارخانه‌ های تولید کننده رنگ از بین می‌ رود.

ما در این مبحث برای از بین بردن دغدغه اصلی خریداران کربنات کلسیم به معرفی شرکت تولیدی آروشا پودر می‌ پردازیم؛ اتخاذ شیوه‌ های پایدار در تولید انواع کربنات کلسیم، این مجموعه تولید کننده را در سال‌ های اخیر نسبت به رقبا معروف‌ تر و مشهورتر کرده است و خریداران در ارتباط با آن می‌ توانند تمامی برنامه‌ ها و اهداف مربوط به توسعه اقتصادی خطوط تولیدی خود را دنبال نمایند و از مزایای ویژه‌ ای برخوردار شوند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved