دانستنی های جذاب از کربنات کلسیم خوراکی: راهنمای بهترین مصرف

4.9
(50)

کربنات کلسیم خوراکی حکم یک مکمل غذایی را دارد که در شرایط خاص و در زمانی که میزان کلسیم در رژیم غذایی کافی نباشد، مورد استفاده قرار می ‌گیرد؛ این ترکیبات به عنوان یک ضد اسید جهت برطرف کردن سوزش و دیگر ناراحتی های مربوط به معده هم به بهره برداری می رسند.

کربنات کلسیم خوراکی

فرمول شیمیایی کلسیم کربنات

کربنات کلسیم متشکل از کلسیم کاتیون و کربنات آنیون می باشد و در واقع این ترکیب شیمیایی توسط سه عنصر اصلی کربن، اکسیژن و کلسیم ساخته شده‌ است، ساختار شبکه کربنات کلسیم رابطه مستقیم با معادنی دارد که از آنها استخراج شده است.

به عنوان مثال ساختار کربنات کلسیت به صورت شش ضلعی تشکیل شده است و در حالی که آراگونیت حاوی شبکه ارتورومبیک می باشد، کربنات کلسیم در طبیعت به شکل سنگ ها، مرجان ها و مروارید ها و در زمین شناسی در مواد معدنی کلسیت، دولومیت، آرگونیت و غیره یافت می‌ شود؛ یکی از مهمترین خواص این ترکیبات عدم انحلال پذیری آنها در آب است، اما در مایعات سرد به سرعت حل می شوند.

کربنات کلسیم به صورت طبیعی در سازه های سنگی و در معادنی که سنگ های مرمر و گچ وجود دارند یافت می شود و در محیط های آزمایشگاهی نیز از طریق ترکیب کردن آب و اکسید کلسیم تولید می‌ شود، این ترکیبات به عنوان ماده پرکننده برای افزایش حجم و مقاومت الکتریکی و حرارتی محصولات پلیمری، ساختمانی، غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

کربنات کلسیم مخصوص لوله ، پروفیل ها و صفحات
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 2500 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 30

قیمت پودر کربنات کلسیم

با در نظر گرفتن کاربرد پودر کربنات کلسیم در صنایع و مشاغل مثل تولید لاستیک و پلاستیک، رنگ و کاغذ و ساخت و ساز عوامل متعددی می‌ توانند قیمت فروش نهایی این فرآورده های معدنی را تحت تاثیر قرار دهند، از آنجایی که کربنات کلسیم با قابلیت پرکنندگی شناخته شده است و برای تولید محصولات گفته شده می تواند بسیار مفید باشد، در نهایت باعث کاهش هزینه ها می شود؛ اما این طور نیست که بتوان برای تمامی مصارف و مشاغل از یک نوع کربنات کلسیم استفاده کرد، پس می توان عنوان نمود که بر اساس درصد خالص بودن ماده، رنگ، بسته بندی، اندازه ذرات، قیمت فروش این تولیدات تغییر می کند.

خرید کربنات کلسیم خوراکی

خرید کربنات کلسیم خوراکی با اهداف متفاوت توسط خریداران و متقاضیان انجام می پذیرد، این ترکیبات به عنوان مکمل های غذایی، انواع قرص ها و دارو ها به بهره ‌برداری می ‌رسند؛ همچنین این تولیدات برای برطرف کردن برخی از مشکلات گوارشی و ناراحتی های مربوط به معده در بین بیماران قابل استفاده هستند.

یکی دیگر از کاربرد های جالب کربنات کلسیم خوراکی استفاده از آن در نرم کردن و بر آمدن خمیر می باشد و در برخی موارد از این تولیدات به عنوان ماده نگهدارنده نیز استفاده می‌ شود؛ در هر صورت خرید این تولیدات برای هر صنعتی باید با دقت و تمرکز زیادی انجام پذیرد چون تنوع این محصولات در حال حاضر بسیار زیاد می باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved