دانستنی های علمی مصرف بنتونیت در بتن

4.9
(33)

دانستنی‌ های علمی مصرف بنتونیت در بتن، تولید کنندگان را به ارتقا و افزایش کیفیت محصولات نزدیک می‌ سازد؛ در حال حاضر کاربرد فراورده‌ های معدنی در تولید مصالح ساختمانی مخصوصاً بتن و سیمان بسیار اهمیت دارد و بنتونیت هم جزو همین ترکیبات معدنی است که با هدف افزایش استحکام در بتن‌ ها مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرد و در نهایت با توان جذب بالای آب و مایعات سرعت خشک شدن بتن‌ ها را کوتاه کرده و باعث استحکام بیشتر بعد از خشک شدن می‌ شود، این فرآورده‌ های معدنی همچنین مقاومت بالای این ترکیبات را در برابر آب و رطوبت فراهم می‌ آورند.

آنالیز شیمیایی بنتونیت کشاورزی

Measure Element
60.8 SIO2
11.6 AL2O3
2.5 FE2O3
2.3 CAO
2.0 NA2O
0.5 K2o
0.4 TIO2
2.5 MGO

مصرف بنتونیت در بتن

کاربرد بنتونیت در ساخت بتن

همان طور که مستحضر هستید در دنیای امروزه بهره‌ برداری از بتن در زمان ساخت سازه‌ های ساختمانی و ایجاد انواع آب بند ها و سد ها بسیار متداول و رایج می‌ باشد و این امر تنها با استفاده از مواد معدنی نظیر بنتونیت امکان‌ پذیر شده است؛ با استفاده از بنتونیت با کیفیت می‌ توان انواع بتن مورد استفاده در صنایع مختلف را تولید کرد.

همچنین با بهره‌ برداری از بنتونیت در ساخت بتن می‌ توان محصولی مطابق با استاندارد های بین المللی ارائه کرد که مهمترین ویژگی‌ های آنها افزایش انعطاف پذیری، پایدار بودن، ایجاد حالت یک دست و یکنواخت، ایجاد مقاومت خمشی و برشی بهتر می‌ باشد؛ جالب است بدانید تحمل تنش بارگذاری در سیستم جزو محاسن انواع بتن صنعتی محسوب می‌ گردد که تنها در صورت بهره‌ برداری از بتن برای این ترکیبات ایجاد می‌ شود.

خرید بنتونیت شن و ماسه

بنتونیت جزو اجزای کلیدی در ساخت انواع بتن شن و ماسه است، این ترکیب طبیعی با داشتن ویژگی‌ های بی‌ نظیر می‌ تواند در نفوذ پذیری بتن‌ ها نقش مهمی داشته باشد، البته موارد بیشتری در کنار انواع بنتونیت در میزان نفوذ پذیری بتن‌ ها تاثیر دارد که یکی از مهم‌ترین آنها تاثیر نسبت مواد مضاف، نسبت ترکیب سیمان به آب و میزان عوامل کلوئیدی و همچنین سرعت خشک شدن می‌ باشد.

در هر صورت انتخاب بهترین نوع بتن و استفاده از آن در تولید انواع بتن بسیار اهمیت دارد و بر همین مبنا یکی از راه‌ های خرید این ترکیبات استفاده از موسساتی است که به صورت اینترنتی فعالیت می‌ نمایند؛ شرکت آروشا پودر با در اختیار داشتن بستر های مناسب در این زمینه در خدمت تمامی متقاضیان محترم می‌ باشد و و هدف آن رفاه حال مشتریان و دسترسی بهتر آنها به محصولات با کیفیت می‌ باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 33

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.