قیمت کربنات کلسیم طیور با کیفیت مناسب: تجربه بهترین انتخاب اقتصادی

4.9
(50)

قیمت کربنات کلسیم طیور بر مبنای اندازه ذرات این ترکیبات متفاوت خواهد بود؛ معمولاً تولید کنندگان خوراک دام و طیور بر اساس تجهیزات و دستگاه هایی که در اختیار دارند این تولیدات را در دانه بندی های متنوع در خطوط تولیدی خود به مصرف می ‌رسانند و به همین دلیل خرید هر یک از نمونه های کربنات کلسیم برای متقاضیان با قیمت های متفاوتی انجام می پذیرد.

قیمت کربنات کلسیم طیور

مزایای استفاده از کربنات کلسیم خوراک طیور

کربنات کلسیم با هدف تامین عنصر کلسیم در خوراک دام و طیور جایگاه ویژه‌ ای دارد؛ البته منابع دیگری هم برای تامین کلسیم طیور همانند صدف های دریایی مدنظر قرار دارند که کربنات کلسیم مزیت های بیشتری دارد.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته افزودن کربنات کلسیم با استاندارد های لازم به جیره غذایی طیور می تواند حفظ نیتروژن را چندین برابر کرده و قابلیت هضم چربی را تسریع بخشد، این مزیت احتمالاً به دلیل هضم بهتر مواد غذایی در دستگاه گوارش طیور می باشد.

میزان کلسیم در این فرآورده های معدنی به صورت ۹۹ درصد تضمین می شود و بیشترین میزان جذب این عنصر توسط طیور نسبت به دیگر منابع کلسیم از این فرآورده های معدنی به خوبی قابل مشاهده است، این موارد جزو مزیت های استفاده از کربنات کلسیم در صنعت تولید خوراک طیور اعلام شده است، البته این تولیدات هزینه های تولید و حمل بسیار کمتری نسبت به دیگر منابع تامین کلسیم نیز دارند.

خرید کربنات کلسیم کوت شده: تضمین کیفیت با قیمت مناسب از طرف آروشا پودر
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 400 مش

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 22

نحوه مصرف کربنات کلسیم در جیره غذایی طیور

متخصصین فعال در حوزه های پرورشی انواع طیور معتقد هستند مصرف کربنات کلسیم در جیره غذایی این جانداران باید در طول شب انجام پذیرد چون در این بازه زمانی عملکرد ترشح هورمون ها و جذب مواد ضروری در بدن مرغ های تخمگذار بیشتر خواهد بود؛ همچنین مقدار دقیق کربنات کلسیم باید بر مبنای سن طیور مصرف شود، به عنوان به ازای هر جوجه ۳۷ تا ۵۲ هفته حدود ۴ گرم کربنات کلسیم در جیره غذایی آنها گنجانده می شود و از این طریق تاثیرگذاری مثبت این تولیدات به وضوح قابل مشاهده خواهد بود.

فروش کربنات کلسیم عمده

فروش کربنات کلسیم عمده جهت تامین نیاز خریداران این محصولات در داخل و خارج از کشور جزو تجارت های پرطرفدار به حساب می آید و اکثر شرکت های فعال در زمینه تولید پودرهای میکرونیزه معدنی اقدام به این فعالیت مهم می نمایند.

مجموعه صنعتی آروشا پور یک مثال بارز در این زمینه است که به راحتی می‌ تواند انواع پودر کربنات کلسیم را برای استفاده در هر صنعتی مطابق با استاندارد های تعریف شده، عرضه کند.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved