قیمت آهک زنده تحویل درب کارخانه

4.8
(34)

قیمت آهک زنده تحویل درب کارخانه مسلماً برای خریداران و متقاضیان مقرون به صرفه خواهد بود چون در این شرایط آنها خود تصمیم می ‌گیرند از کدام روش ‌های حمل و نقل استفاده نمایند و در صورتی که حجم خرید آنها بالا باشد، حتی می ‌توانند از ماشین ‌های مخصوص حمل مواد معدنی استفاده کرده و با پرداخت هزینه‌ های کمتر بابت حمل و نقل و بسته‌بندی محصولاتی را دریافت نمایند.

البته این موضوع هم قابل بحث می‌ باشد که انواع آهک زنده از نظر مشخصات فیزیکی و شیمیایی با یکدیگر تفاوت ‌هایی دارند و در واقع بر مبنای میزان فراوری ‌هایی که بر روی آنها انجام می ‌پذیرد در نهایت قیمت گذاری آنها انجام می‌ گیرد.

آنالیز فیزیکی آهک زنده پودری (میکرونیزه)

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

قیمت آهک زنده تحویل درب کارخانه

موارد خرید و قیمت آهک زنده صنعتی

بیشترین موارد خرید آهک زنده صنعتی برای تولید فرآورده‌ های بهتر مخصوصاً آهک هیدراته دیده می‌ شود، آهک زنده در زمان ترکیب شدن با آب، خود به خود شکفته شده و به ذرات کوچک‌ تری تبدیل می‌ گردد؛ اما برخی از صنایع باز هم با همین ویژگی به این ترکیبات نیازمند می ‌باشند.

از دیگر موارد خرید آهک زنده می ‌توان به استفاده از آنها در صنعت تولید سیمان و مصالح ساختمانی اشاره کرد که از این ترکیبات به همین صورت در فرایند های تولیدی استفاده می ‌شود و اثرات مثبتی نیز فراهم می ‌گردد.

بهتر است بدانید موارد خرید و کاربرد آهک زنده صنعتی به قیمت ایده‌آل و منصفانه این محصولات هم وابسته می ‌باشد؛ خوشبختانه در سال‌ های اخیر تجهیزات پیشرفته و به روزی برای تولید این محصولات در اختیار بوده است و تولید کنندگان فراورده های معدنی توانستند با دسترسی به بهترین معادن فعالیت ‌های تولیدی را با هزینه‌ های اندکی انجام داده و محصولاتی را با حداقل قیمت ارائه نمایند.

فروش آهک زنده ۲۵ کیلویی

فروش آهک زنده صنعتی در بسته‌بندی ‌های ۲۵ کیلوگرم به بالا جزو فعالیت ‌های پرتیراژ شرکت آروشا پودر می‌ باشد؛ همان طور که قبل‌ تر اشاره کردیم آهک زنده برای فعالان صنعتی یک ترکیب موثر و ویژه برای تولید محصولات مختلف می ‌باشد و بازار خرید پررونقی برای این ترکیبات در سال‌ های اخیر به وجود آمده است.

در مجموعه آروشا پودر بر تکیه بر دانش‌ های روز نیروی انسانی و برخورداری از تکنولوژی‌ های ویژه، تحولات فوق العاده در بحث تولید این محصولات ایجاد شده است و شما مشتریان گرامی با هر هدفی می‌ توانید در ارتباط با مشاورین تخصصی این مجموعه خرید منصفانه‌ای را انجام دهید ؛ ارائه خدمات ارزنده پس از فروش در این مجموعه تولید کننده با هدف حفظ رتبه رقابتی در بازار و جلب توجه و رضایت مشتریان قدیمی و جدید نیز قابل توجه می ‌باشد، برای استفاده از این خدمات اقدام نمایید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 34

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved