شرکت تولید کننده پودر اخرا هرمز

4.8
(40)

در حالات کلی پودر اخرا هرمز یک ماده قرمز رنگ است. که از طبیعت بدست می آید. و افراد می توانند در صنایع مختلف از آن استفاده کنند. شرکت آروشا با نیم قرن سابقه سعی دارد که پودر اخرای هرمز را در بهترین کیفیت در بازار عرضه کند.

شرکت تولید کننده پودر اخرا هرمز

پودر اخرا هرمز چیست؟

اکسید آهن قرمز با نام تجاری پودر اخرا هرمز به فروش می رسد. برای اینکه این ماده به فراوانی به صورت هماتیت در طبیعت پیدا می شود. و دارای رنگ قرمز تیره به صورت گرد یا خلوتی می باشد. اهمیت این ماده به رنگی روی آنها اثر هر چه میزان بارندگی آن ها بالاتر باشد، از مرغوبیت بیشتری برخوردار است. در مواد مرکب آرایشی و همچنین به عنوان پیگمنت رنگی نیز مورد استفاده قرار می ‌گیرد. هر چه میزان مش بندی آن نرم تر باشد، از طبیعت قدرت پوشش دهی آن نیز بالاتر خواهد رفت.

کیفیت پودر اخرا

پودر اخرا هرمز از بهترین نوع خود در طبیعت ایران می باشد. و همچنین یکی از محبوب ترین و مشهورترین پودرها در سطح جهان است. این محصول بسیار شبیه کد ۱۳۰ شرکت لنکسی آلمان است. که با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا در سراسر جهان مخاطبان خود را دارد.

امروز بهترین پودر اخرای هرمز در ایران در شرکت آروشا ساخت و تولید می شود. که در حال حاضر تنها صادر کننده این محصول در کشور های اروپا نیز می باشد. محصولات این شرکت در حال حاضر به کشورهایی چون سوئیس رومانی و … نیز صادر می شود. شرکت آروشا در سال های اخیر سعی در این داشته که خالص ترین پودر ها را در بازار عرضه کند. تا بتواند علاوه بر مصرف کنندگان داخلی نیاز شرکت های مختلف خارجی را نیز تامین کند.

تولید پیگمنت سبز ایرانی
>>

در مجموع محصولات پودر اکسید آهن شرکت آروشا به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. بسیار مورد توجه ی صاحبان صنایع داخلی و خارجی قرار گرفته اند.

آنالیز شیمیایی پودر اخرا s3

Measure Element Measure Element
0.1 tio2 2.6 cao
0.44 na2o 0.55 k2o
2.99 so3 0.12 mgo
0.97 cl 74.8 fe2o3
4.12 loi 0.44 al2o3
9.2 sio2

ساختار رنگدانه های معدنی اکسید آهن

ساختار رنگدانه های معدنی اکسید آهن جزو مهمترین دلایل به کارگیری این ترکیبات در صنایع مختلف می باشد؛ برای توجیه و معرفی بهتر انواع رنگدانه ها می‌ توان این گونه بیان کرد که پیگمنت های رنگی در اصل به دو دسته پیگمنت الی و پیگمنت معدنی تقسیم می شوند.

پیگمنت های معدنی نیز به نوبه خود در چهار دسته پیگمنت سفید، مشکی، پیگمنت رنگی و پیگمنت های خاص دسته بندی می گردند و هر یک از این پیگمنت ها معمولاً از ترکیبات فلزات معدنی، اکسید های آهن، سولفات ها و غیره تولید شدند؛ اما پیگمنت های عالی از زنجیره ها و حلقه های کربنی تشکیل شدند.

این دو گروه از رنگدانه ها به دلیل نوع ساختاری که دارند ویژگی های مخصوص به خود را طلب می نمایند و همین باعث شده که تولید کنندگان کالا های مختلف در زمان استفاده از انواع رنگ دانه ها دغدغه داشته و نتوانند به انتخاب بهترین رنگدانه بپردازند؛ دانستن ویژگی های هر یک از انواع پیگمنت های معدنی و پیگمنت های الی برای خرید این محصولات به صورت متناسب از اهمیت ویژه برخوردار می باشد.

در هر صورت می‌ توان عنوان کرد رنگدانه های معدنی اکسید آهن جزو ارزان قیمت ترین ترکیباتی هستند که در قیاس با پیگمنت های عالی کاربرد های بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند؛ این ترکیبات برای تولید محصولاتی که نیاز به طول عمر بالا در محیط های بیرونی دارند مورد بهره‌برداری قرار می‌ گیرند و علت این امر این است که نور خورشید و عوامل شیمیایی مختلف باعث از بین رفتن روشنایی پیگمنت های معدنی نمی شوند، به نوعی که دقیقا همین عامل در از بین بردن روشنایی پیگمنت های عالی تاثیر گذار می باشد.

دلیل استفاده زیاد از اکسید آهن چیست؟

حفاظت بهتر: مواد معدنی طبیعی عملکرد بهتری از بسیاری مواد های مصنوعی در برابر خوردگی هستند. و همچنین مقاومت بیشتری در برابر نور و اشعه ها دارند.

کیفیت و دوام: پودر اخرا هرمز در فرآیند تولید سیمان بتن کریستالی را در طول فرآیند نقش مهمی دارد. که کمک به طولانی شدن طول عمر مفید رنگ محصول خواهد کرد. در این میان پودر اخرا هرمز به دلیل فرم خاص خود و نمک ‌های محلول در آن بهترین نتیجه را در محصولات مرتبط با سیمان دارد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 40

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.