راهکاری اقتصادی و برتر برای سیلیس مخصوص شوینده

4.9
(42)

استفاده از سلیس مخصوص شوینده راهکاری اقتصادی و برتر برای فعالان در حوزه‌ های تولید انواع پاک کننده‌ ها و مواد شوینده می‌ باشد؛ این فرآورده‌ های معدنی به راحتی می‌ توانند انتظارات مثبت تامین کنندگان را برطرف کرده و همان محصولات مورد تقاضای موجود در بازار را تولید نمایند؛ پودر سیلیس شوینده جایگزین ایده‌آلی برای ترکیبات گران قیمت در این صنعت مهم محسوب می‌ گردد و از این طریق کاهش هزینه‌ های تولیدی را شامل می‌ شود.

ساختار مولکولی و نحوه قرارگیری عناصر تشکیل دهنده پودر سیلیس به نوعی است که به راحتی می‌ تواند در آب انحلال پذیری داشته باشد و این ویژگی برای انجام شستشوی بهتر در استفاده از مواد شوینده قابل توجه می ‌باشد.

راهکاری اقتصادی و برتر برای سیلیس مخصوص شوینده

بهترین نوع سیلیس مخصوص شوینده

سیلیس برای کاربردهای گوناگون با درجه خلوص متفاوتی معرفی می‌ گردد؛ سیلیس فوق ممتاز و یا میکرونیزه در واقع نوع خاصی از این فرآورده‌ هاست که دارای درجه خلوص حدود ۹۹ درصد می ‌باشد، خلوص بالای این ترکیبات تحت شرایط خالص سازی پیشرفته به وجود آمده است.

این ترکیبات به صورت پودری در دانه بندی ‌های گوناگون معرفی می ‌گردند و یکی از بهترین تولیدات برای استفاده در صنعت تولید مواد شوینده و پاک کننده‌ ها می ‌باشند، این فرآورده‌ های معدنی با رفع سختی آب می‌ توانند مانع از رسوب مواد معدنی بر روی سطوح شسته شده شونده و از این طریق پاک کنندگی بهتری را ایجاد کرده و اثر تمیز کنندگی بیشتری دارند.

خرید سیلیس میکرونیزه با تضمین کیفیت و قیمت مناسب
>>

در تولید انواع پاک کننده‌ ها و مواد شوینده مخصوصاً شوینده ‌هایی که برای لباس و ظرف استفاده می‌ شوند، از انواع پودر های سیلیس با اندازه ذرات بسیار ریز استفاده می‌ گردد و در واقع این ترکیبات با سایش مکانیکی می ‌توانند تمامی لکه‌ ها را از بین ببرند.

قیمت فروش پودر سیلیس سفید

قیمت فروش پودر سیلیس سفید در ایران بسیار مناسب و مقرون به صرفه می ‌باشد چون دسترسی راحتی به معادن حاوی سنگ ‌ها و کانی‌ های سیلیسی وجود دارد و در حال حاضر با استخراج عمده، تولید بهترین محصولات در حال انجام می ‌باشد؛ قیمت فروش پودر سیلیس به مشخصات فیزیکی و شیمیایی این محصولات اعم از رنگ، نوع دانه بندی و مش بندی این محصولات، میزان درجه خلوص آنها وابسته می‌ باشد.

بر اساس آنالیز شیمیایی و درصد عناصر تشکیل دهنده این ترکیبات قیمت گذاری نهایی آنها انجام می‌ پذیرد؛ مطمئناً قیمت فروش سیلیس سفید و استفاده از این محصولات در صنایع در ارتباط با یکدیگر قرار دارد و صنعتگران با داشتن پیشنهادات متفاوت سعی در دریافت قیمت هر یک از آنها داشته و بعد از قیاس به انتخاب بهترین محصولات می‌ پردازند؛ برای اطلاعات دقیق و صحیح از قیمت فروش سیلیس سفید با مشاورین آروشا به صورت اینترنتی ارتباط برقرار نمایید و به صورت روزانه لیست قیمت این محصولات را دریافت کنید.

سیلیس مخصوص لاستیک سازی با بهترین راندمان و هزینه کم
>>

قیمت فروش پودر سیلیس سفید

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 42

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved