سنگ آهک پخته شده برای فولادسازی

4.7
(30)

سنگ آهک پخته شده برای فولادسازی را مجموعه صنعتی آروشا پودر به صورت تخصصی ارائه می نماید چرا که ارزش اقتصادی این صنعت بسیار زیاد است و باید حتماً از ترکیباتی با بالاترین درجه خلوص در این زمینه بهره‌ برداری گردد؛ سنگ های آهکی که از معادن استخراج می گردند، برای خالص سازی وارد فرآیند های پخت می‌ شوند و در این شرایط اگر از دستگاه ها و تجهیزات برتر استفاده شود، مسلما محصولات خروجی دستگاه ها کیفیت بالاتری خواهند داشت و از آن طرف در صنعت فولادسازی هم مزیت‌ های اقتصادی بهتری فراهم می شود.

سنگ آهک پخته شده برای فولادسازی

قیمت آهک کلسینه برای فولادسازی

آهک کلسینه از نظر شیمیایی بسیار خالص و با قابلیت واکنش دهی بالا می باشد؛ سنگ های کربنات کلسیم برای این که به آهک کلسینه تبدیل شوند در طی بهره برداری از کوره های آهک پزی صنعتی و سنتی قرار گرفته و ناخالصی‌ های آنها مخصوصا گاز دی اکسید کربن از ساختار این تولیدات کاملاً جدا می شود.

در فرایند های کلسینه کردن آهک میزان حرارت و زمان حرارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، به همین دلیل است که هر یک از کارخانه ها و شرکت های تولید کننده در این میان قیمت آهک کلسینه را متفاوت اعلام می نمایند.

از لحاظ تعاریف علمی فرایند کلسینه شدن در واقع به معنی حرارت دادن سنگ های آهک در حضور اکسیژن می باشد و اعمال حرارت بر روی این سنگ های معدنی باید به نوعی انجام پذیرفت که در نهایت دچار تجزیه حرارتی شوند؛ کلسینر یا کوره آهک پزی مدرن در واقع یک استوانه فولادی بلند است که فرآیند هایی داخل آن انجام پذیرفته و در نهایت با اعمال دما و حرارت  لازم فرایند های پخته شدن آهک معمولی انجام می پذیرد.

بهتر است بدانید آهک کلسینه در صنعت تولید فولاد به عنوان بهترین محصول بهره برداری می گردد و این ترکیبات در فرآیند های مختلف فولادسازی اعم از فرایند های کوره قوس الکتریکی، کوره اکسیژن پایه و مرحله فولادسازی ثانویه نقش مهمی را برعهده دارد و همین دلیل می‌ توان عنوان کرد که کیفیت و قیمت این محصولات تاثیر مستقیم در تولیدات خروجی این مراحل دارد.

آهک زنده دانه بندی برای کاربید کلسیم
>>

آنالیز فیزیکی آهک هیدراته

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی ca(oh)2 حلالیت در آب 0.16 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 2.2-2.4 (g/ml)
جرم مولکولی 74.09 (g/mol) نقطه جوش not applicable
دانسیته 400-600 (kg/m3) نقطه ذوب not applicable
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

شرکت تولید آهک زنده دانه بندی فولادسازی

آهک زنده دانه بندی در صنعت فولادسازی همان طور که اشاره کردیم در مراحل مختلف مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرد؛ اما نقش این ترکیب معدنی در مرحله فولادسازی ثانویه از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد و در واقع در این فرایند ها به منظور انجام عملیات های کلیدی از این ترکیبات بهره برداری می گردد و به همین دلیل کیفیت این محصولات و درجه خلوص آنها حائز اهمیت می باشد و در واقع فعالان در صنعت فولادسازی باید بتوانند از معتبرترین شرکت های تولید کننده و عرضه کننده این تولیدات را تامین نمایند تا با خیالی راحت بتوانند در تمامی فرآیند های تولید فولاد از آنها بهره برداری نمایند.

در مرحله فولادسازی ثانویه این ترکیبات به تنظیم دما و ویژگی های شیمیایی فولاد می پردازند و می توانند باقیمانده ناخالصی‌ ها را از فرآیند های تولید کاملا حذف نمایند، یک کاربرد جالب دیگر از آهک در این زمینه گزارش شده است که مربوط به ترکیب این محصولات با مواد دیگر همچون فلوراسپار ها و آلومینا است که باعث ایجاد سرباره سنتزی می‌ شود و از آنها به عنوان گداز آوری با هدف حذف سولفور و فسفر اضافی بعد از مرحله فولادسازی اولیه بهره برداری می گردد.

فروش مستقیم سنگ آهک پخته شده برای فولادسازی

فروش مستقیم سنگ آهک پخته شده برای فولادسازی در مجموعه آروشا پودر با دو هدف اصلی انجام می پذیرد؛ اول اینکه از طریق این فرایند این مجموعه تولید کننده قصد دارد به تمامی شرکت ها و کارخانه های تولید کننده فولاد محصولات با کیفیت را ارائه نماید تا دیگر نیازی به استفاده از تولیدات وارداتی نباشد.

در مرحله دوم و به عنوان هدف دوم این مجموعه تولید کننده قصد دارد صادرات این محصولات را به کشور های همسایه به انجام برساند تا با این اقدام مثبت در بهبود شرایط اقتصادی سهیم بوده و اشتغال زایی بیشتری را در داخل کشور فراهم نماید.

رسیدن به این دو هدف در مجموعه اروشا پودر مستلزم تولید بهترین محصولات می باشد و همان طور که قبلا اشاره کردیم با در نظر گرفتن نقش حساس آهک در صنایع فولاد سازی و در مراحل مختلف فولادسازی باید این ترکیبات کیفیت لازم را داشته باشند تا بتوانند نیاز صنعتگران را به خوبی تامین نمایند؛ در راستای این امر مجموعه صنعتی آروشا پودر در تولید این محصولات از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در حال حاضر دانش های روز دنیا و تکنولوژی های برتر را به فعالیت گرفته تا بتوانند بهترین محصولات را تولید و عرضه نماید.

اهک پخته شده در صنعت فولادسازی طی مراحل مختلفی به فرآیند های ساخت فولاد اضافه می گردد و این نکته نیز ضروری است که در هر یک از این شرایط به آهک با ویژگی‌ های متفاوت نیازمند می‌ باشد و مجموعه آروشا پودر باید به این نکته توجه داشته باشد که این محصولات را در نمونه های متفاوت ارائه نماید تا بتواند به صورت یکجا به تامین نیاز شرکت ها و کارخانه های فولاد سازی بپردازد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.7 / 5. تعداد موافقین : 30

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved