خرید کربنات کلسیم نی ریز

4.9
(28)

تولید کربنات کلسیم در کشور ما توسط کارخانجات متعددی صورت می گیرد. برخی از آنها محصولات مورد قبول و مرغوب و برخی دیگر نیز با کیفیت نامناسب تولید می نمایند. آنچه که مسلم است بکار بردن پودر کلسیم در برخی حوزه های صنعتی، مستلزم کیفیت و خالصی معینی می باشد. چراکه در غیر اینصورت محصولات ساخته شده و یا فرایندهایی که در آن استفاده می کنند، بطور حتم دچار مشکلات فراوانی خواهد شد. از اینرو متقاضیان جهت تهیه و خرید کربنات کلسیم نی ریز به مراکز معتبر مراجعه می نمایند.

قیمت پودر کربنات کلسیم

مشخصات کربنات کلسیم کوتد

یکی از فراوان ترین مواد معدنی مورد استفاده در زندگی بشر کربنات کلسیم است که به شیوه های مختلف در صنایع تولید محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان سازی و تهیه غذای حیوانات مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اما با وجود نیاز برخی دیگر از صنایع، کربنات کلسیم باید دارای مشخصات و ویژگی های بهبود یافته باشد تا بتواند نیاز تمامی صنعتگران را تامین نماید. به عنوان مثال در صنایعی همچون پی وی سی، رنگ و لاستیک کربنات کلسیم با پلیمر های اولیه که در این صنایع تشکیل می شوند قابل ترکیب شدن نیست و این یک مشکل بسیار بزرگ برای صنعتگران فعال در این زمینه است. در راستای همین امر در سال های اخیر برای حل این مشکل پوشش دهی کربنات کلسیم به کمک اسید های چرب پیشنهاد شده است که با این اقدام کربنات کلسیم معمولی به کربنات کلسیم کوتد تبدیل می شود. استفاده از اسید های چرب باعث می شود تا این ماده از نظر ساختار شیمیایی به یک ترکیب قطبی و شبه الی تبدیل شود و برای مصرف در خطوط تولیدی پلیمر ها قابلیت استفاده پیدا می نماید. البته می‌ توان گفت کربنات کلسیم پوشش دار شده دارای ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های بسیار بیشتری است که می‌ توان در این زمینه به آبگریزی، قابلیت ترکیب و همگن شدن در پلیمر ها و همچنین به وجود آوردن شرایط خنثی اشاره کرد.

شرکت تامین پودر کلسیم کربنات کیسه ای
>>

آنالیز فیزیکی کربنات کلسیم 1500 مش کوتد

Element Measure
appearance white micronized powder
whiteness 95.5%
moisture 0.2%
specific gravity 2.7
ph value 9
oil absorption 28
stearic acid % 1.00 -0.70

فروش کربنات کلسیم پوشش دار

فروش کربنات کلسیم پوشش دار شده با درصد بالایی از کلسیم و مش بندی دقیق در بسته بندی های متنوع توسط گروه آروشا پودر انجام می پذیرد. مجموعه آروشا پودر با تولید کربنات کلسیم پوشش دار مناسب برای استفاده در صنایع حساسی همچون صنعت پلیمر سابقه همکاری طولانی مدت را با صاحبان صنایع دارد و محصولی را عرضه می نماید که صددرصد برای استفاده در این صنایع مناسب هستند. در مجموعه آروشا پودر برای تولید کربنات کلسیم پوشش دار از نمونه‌ های کربنات کلسیم رسوبی و کربنات کلسیم معمولی استفاده می گردد و به واسطه همین امر تنوع تولیدی محصولات این مجموعه به خوبی ایجاد می گردد و تمامی متقاضیان می توانند نیاز خود را تامین نمایند.

خرید کربنات کلسیم نی ریز

تولید کننده پودر کربنات کلسیم نی ریز

بطور کل کلسیم در طبیعت در بستر پوسته زمین به میزان فراوانی وجود دارد. نوعی ماده معدنی با فرمول caco3 که از سنگ مرمر ساخته می شود. از کلسیم در بسیاری از صنایع بهره برداری می گردد که به برخی از آنها اشاره می نمائیم.
صنایع داروسازی
صنایع پلاستیک سازی
صنعت داروسازی
ساخت لوازم بهداشتی
کاشی و سرامیک سازی
تغذیه دام و طیور
لاستیک سازی
صنعت کاغذ سازی
تصفیه آب
ساختمان سازی
ساخت بتن
ذوب آهن و فولاد سازی
استخراج نفت و گاز
اما با توجه به مورد کاربری، درصد خالصی کربنات کلسیم نیز متفاوت می باشد. بدین معنی که در برخی حوزه ها caco3 مورد استفاده می بایست بسیار خالص بوده و درصد ناخالصی پایینی را دارا باشد. در بعضی موارد نیز نیازی به خلوص بالا نمی باشد. بنابراین خلوص کلسیم و صنعت بکار رفته شده باید متناسب باشد. بعنوان مثال در داروسازی نیازمند استاندارد و ویژگیهای خاصی بوده و وجود ناخالصی ها ممکن است صدمات جبران ناپذیری را وارد نماید.

در ساخت رنگ که بعنوان پرکننده بکار برده می شود، از خصوصیات رنگدهی و روشن کنندگی آن بهره می برند. در صنعت پلاستیک سازی نیز نقش پرکننده را داشته و میزان خلوص معینی را مستلزم می باشد. بهمین دلیل نمی توان از هر فروشنده و عرضه کننده ای آنرا تهیه نمود. شرکت آروشا بزرگترین تولید کننده پودر کلسیم کربنات است که طی سالها فعالیت، اعتبار فراوانی در این حوزه کسب نموده است. متقاضیان گرامی جهت خرید کربنات کلسیم نی ریز می توانند با مشاوران فروش تماس گرفته و درخواست خود را ارائه دهند.

بهترین قیمت خرید کربنات کلسیم نی ریز

همانطور که مطلع هستید حضور واسطه ها و دلالان باعث تنوع و تفاوت قیمت خرید کربنات کلسیم نی ریز شده است. این در حالیست که کیفیت محصولات نیز دستخوش تغییر شده و گاها محصولی تقلبی و با ناخالصی فراوان دیده می شود. بدین منظور شرکت آروشا اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود نموده است تا ضمن کاهش هزینه ها، خدمت کوچیکی به مشتریان و مصرف کنندگان محترم ارائه نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 28

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved