شناسایی مراکز مهم خرید بنتونیت حفاری

4.8
(36)

شناسایی مراکز مهم خرید بنتونیت حفاری برای فعالان صنعتی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار می ‌باشد چون آنها همیشه به این محصول نیاز دارند و با شناخت بهترین مرکز برای یک بار می ‌توانند از تضمین کیفیت و تضمین قیمت محصولات نهایت اطمینان را داشته باشند؛ بنتونیت حفاری در گروه کانی ‌های متورم شونده قرار دارد که از گذشته ‌های دور تاکنون رفته رفته جای خود را در این صنعت مهم باز کرده است.

شاخصه جالبی که بنتونیت برای این صنعت دارا می ‌باشد، این است که بلافاصله بعد از اضافه شدن به آب می ‌تواند حالت ژله‌ ای گرفته و در اثر گذر زمان متورم می ‌گردد و به همین دلیل می ‌تواند از چاه‌ های حفاری محافظت کند.

آنالیز شیمیایی پودربنتونیت حفاری

Measure Element Measure Element
0.29 K2o 57.58 SIO2
0.69 TIO2 13.30 AL2O3
2.80 MGO 6.09 FE2O3
12.66 LOI 2.38 CAO
2.78 NA2O

شناسایی مراکز مهم خرید بنتونیت حفاری

علت استفاده و خرید بنتونیت حفاری

علت استفاده و خرید بنتونیت حفاری موارد بسیار زیادی می ‌باشد، اما ما در این مبحث قصد داریم در مورد تاثیرگذاری این ترکیبات در این صنعت به منظور جلوگیری از نفوذ آب اشاره نماییم؛ بنتونیت در واقع نوعی گل حفاری محسوب می‌ گردد که با خاصیت تعلیق پذیری بالا در غلظت‌ های بالا، سیلان استانداردی را ایجاد می ‌نماید، این ترکیبات به عنوان یک مایع فلاشینگ شناخته شده هستند.

بنتونیت در اثر تورم می‌ تواند قدرت آب‌بندی فوق العاده‌ای داشته باشد و همین ویژگی چیزی است که در حدود یک قرن از این ترکیبات در پروسه‌ های حفاری استفاده می ‌شود؛ ترکیب بنتونیت با آب هم باعث ایجاد یک کیک لجنی می‌ شود که روی دیواره ‌های چاه نقش می‌ بندند و در این شرایط از ریزش چاه‌ ها جلوگیری می ‌شود.

بعد از مخلوط کردن بنتونیت با آب این ترکیبات را به صورت تزریقی به دیواره‌ های چاه‌ ها انتقال می ‌دهند و همین پارامتر باعث پوشش دهی دیواره‌ ها شده و دیگر ترک ‌ها و شیار ها دیده نمی ‌شوند و در این فرصت احتمال نشتی آب به حداقل می ‌رسد.

قیمت بنتونیت در بازار

مسلماً بنتونیت دارای استاندارد های خاصی برای هر صنعتی می ‌باشد و این موضوع هم بسیار اهمیت دارد که صنعتگران بتوانند از این ترکیبات با استاندارد های اصولی استفاده نمایند؛ با در نظر گرفتن این پارامتر تفاوت قیمت بنتونیت در بازار به خوبی قابل درک می‌ باشد.

این ترکیبات به دلیل درصد جذب آب بالا، قدرت روان کنندگی و میزان تورم پذیری بالا، طبق استانداردها با مشخصات و ویژگی‌ های متنوعی معرفی می‌ گردند و بر مبنای هر یک از این ویژگی ‌ها از آنها در صنعت خاصی بهره‌برداری می‌ گردد؛ پس برای یک خرید موفقیت آمیز با حداقل قیمت استفاده از مشاوره ‌های تخصصی و فنی آروشا پودر پیشنهاد می ‌گردد، شما مشتریان می‌ توانید در ارتباط با این مجموعه بهترین خرید را تجربه کرده و از مزیت ‌های آن نهایت بهره را داشته باشید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 36

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved