قیمت خرید بنتونیت اصفهان

4.9
(42)

قیمت متفاوت خرید بنتونیت اصفهان را می‌ توان در تنوع این ترکیبات از نظر شرایط و ویژگی‌ های خاص جستجو کرد، این تولیدات معمولاً بر اساس همین موارد در دو نمونه سدیم دار و کلسیم دار معرفی می‌ گردند و یکی از پرکاربردترین آنها نمونه‌ های سدیم دار است که غالب بودن عنصر سدیم ویژگی‌ های منحصر به فردی را در این ترکیبات به وجود آورده است، این محصولات معمولاً به صورت پودر میکرونیزه، کلوخه یا پودر هایی همراه با دانه‌بندی درشت معرفی می‌ گردند که قیمت آنها همچنین به نوع دانه بندی آنها وابسته می‌ باشد، این ترکیبات در کاربرد های متنوع حفاری، تولید خوراک دام و طیور و صنعت ریخته‌ گری به بهره‌ برداری می‌ رسند.

آنالیز فیزیکی بنتونیت کشاورزی

Measure Element
250-350 Water absorption
10-15 Swelling    ml/gr2
10-14 Humidity    %
86 Montmorillonite    %
80-90 Cation exchange capacity   mEq/100mgr

خرید بنتونیت اصفهان

خرید و شرایط نگهداری بنتونیت اصفهان

کاربرد های صنعتی بنتونیت اصفهان به نوعی است که خرید عمده این محصولات برای متقاضیان به صرفه‌ تر می‌ باشد و در اینجا نحوه نگهداری و بسته‌بندی این محصولات هم حائز اهمیت است؛ معمولاً کارخانه‌ های تولید کننده بنتونیت، این ترکیبات را در بسته‌بندی‌ هایی با اندازه‌ های متفاوت بنا به درخواست مشتریان ارائه می‌ نمایند و نکته مهم در این زمینه این است که باید برای نگهداری آنها یک سری شرایط خاص اعمال شود تا مدت نگهداری افزایش یافته و کیفیت و خاصیت این محصولات افت نداشته باشد.

مهمترین نکته در بحث نگهداری بنتونیت اصفهان به وجود آوردن محلی مجهز به سیستم تهویه مناسب می‌ باشد، بسته‌بندی این ترکیبات همچنین باید دور از رطوبت باشد، این فرآورده‌ های سفید رنگ همچنین باید در کیسه‌ ها یا مخازن در بسته نگهداری شوند و بسته‌بندی‌ های آنها نباید هرگز در مجاورت اسید های قوی قرار بگیرد.

قیمت فروش انواع بنتونیت

مطالعه در مورد پارامتر های تاثیرگذار در تعیین قیمت فروش انواع بنتونیت می‌ تواند مشتریان را به سمت خریدی آسان و هوشمندانه یاری نماید؛ ویژگی‌ های ساختاری، نوع بنتونیت، کاربرد، میزان جذب رطوبت، نوع بسته‌بندی، نحوه فراوری، میزان خلوص، آنالیز بنتونیت و همچنین مکان تهیه بنتونیت و میزان سازگاری این ترکیبات با محیط زیست تمامی موارد مورد مطالعه برای نحوه قیمت گذاری این ترکیبات می‌ باشند.

در بین موارد گفته شده مهمتر از همه این است که کارخانه‌ های تولید کننده بتوانند از طرف موسسات معتبر جهانی تاییدیه‌ های لازم را برای اجرای روش‌ های فراوری به دست آورند و با در نظر گرفتن این موضوع خرید بنتونیت ارزان قیمت از شرکت‌ های تولید کننده معتبر و شناخته شده اهمیت بیشتری دارد، به صورت کلی اگر به دنبال معتبرترین تولید کننده این ترکیبات هستید، شرکت آروشا پودر بهترین پیشنهاد و انتخاب برای شما مشتریان گرامی می‌ باشد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 42

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved