دانستنی های علمی از بنتونیت برای دام

4.9
(37)

دانستنی‌ های علمی از بنتونیت برای دام نشان دهنده این است که این فرآورده‌ های معدنی هیچ گونه جایگزین مقرون به صرفه‌ ای ندارند و حتماً باید از این فرآورده‌ ها در این صنعت مهم بهره‌ برداری گردد؛ بنتونیت در صنعت دام در گرید های متنوعی قابل استفاده است که همین موضوع تفاوت قیمت این ترکیبات را در وهله اول شامل می‌ شود، به عنوان مثال این فرآورده‌ ها رایج‌ترین ترکیب معدنی برای خشک نگه داشتن سالن‌ های پرورشی است و از این طریق از شیوع عوامل بیمارزا جلوگیری می گردد، این ترکیبات به دلیل همان جذب رطوبت و آب بالا در تولید انواع خوراک خشک هم به کار گرفته می‌ شوند.

آنالیز شیمیایی بنتونیت بستر حیوانات

Measure Element
69.8 SIO2
11.88 AL2O3
1.73 FE2O3
0.96 CAO
2.1 NA2O
0.47 K2o
0.1 TIO2
1.42 MGO

دانستنی های علمی از بنتونیت برای دام

علت استفاده از بنتونیت برای دام

بنتونیت در واقع یک کانی رسی است که بیشترین میزان مصرف آن در صنعت حفاری و ریخته‌ گری اعلام شده است، اما در سال‌ های اخیر ترکیبات ویژه و فراوری شده این تولیدات جهت استفاده در تولید انواع خوراک دام و طیور مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ اند؛ علت استفاده از بنتونیت برای دام بی‌ شمار است اما در وهله اول می‌ توان این موضوع را به مقرون به صرفه بودن تولیدات نهایی نسبت داد.

اهمیت تغذیه در پرورش دام با توجه به اینکه ۸۰ درصد هزینه‌ ها را مربوط می‌ شود به مدیریت بیشتری نیاز دارد و بر این مبنا تولید کنندگان از انواع بنتونیت استفاده می‌ کنند تا بتوانند حداقل قیمت نهایی تولیدات را اعلام کنند، همچنین دلیل دیگر استفاده از این ترکیبات را می‌ توان افزایش پایداری و استحکام انواع خوراک پلت شده اعلام کرد.

بهترین کارخانه تولید بنتونیت

در معرفی بهترین کارخانه تولید بنتونیت توجه به ویژگی‌ هایی همچون تولید انواع محصولات در مش‌ های گوناگون، تضمین کیفیت، بهره‌ برداری از ماشین آلات به روز و پیشرفته و استفاده از سنگ‌ ها و کانی‌ های مرغوب اهمیت زیادی دارد چون در این شرایط مسلماً بهترین تولیدات با حداقل قیمت در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد.

سابقه و حسن شهرت برند های تولید کننده این ترکیبات هم از دیگر ویژگی‌ هایی است که به بررسی نیاز دارد، همان طور که می‌ دانید برند هایی با شهرت بالاتر برای تداوم فعالیت‌ های خود هم که شده مجبور به ارائه محصولاتی با کیفیت بالا هستند و در این صورت اعتماد به آنها بسیار راحت‌ تر از برند های نامعتبر می‌ باشد؛ مجموعه صنعتی آروشا پودر جزو برند های برتر در این میان است که انواع محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت بی‌ رقیب ارائه می‌ نماید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 37

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved