مرکز فروش آهک هیدراته در اصفهان

4.8
(43)

مرکز فروش آهک هیدراته در اصفهان، تاکید زیادی به ارائه محصولات متنوع دارد؛ این ترکیبات در حال حاضر به صورت پودری و میکرونیزه شدن در صنایع مختلفی تاثیرگذار هستند و تامین همیشگی سفارشات مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش در تحویل سریع و به موقع این ترکیبات مهم‌ترین دلیل برای شهرت مرکز فروش می‌ باشد، اهک هیدراته به صورت مستقیم از آبدار کردن آهک پخته به دست می‌ آید، این ترکیبات پایداری بیشتری نسبت به آهک زنده دارند، به همین دلیل انبارداری و استفاده از آنها راحت‌ تر انجام می‌ پذیرد.

آنالیز فیزیکی آهک زنده کلوخه

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white -lumped-pebble وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

آهک هیدراته در اصفهان

تفاوت و شباهت آهک هیدراته و آهک زنده در اصفهان

شاید بتوان وجه مشترک انواع آهک هیدراته و آهک زنده را به ساختار مولکولی و عناصر تشکیل دهنده این فرآورده‌ های معدنی یعنی وجود یون کلسیم در ساختار آنها نسبت داد؛ همچنین هر دوی این محصولات به صورت شیمیایی و با فرآوری و پردازش‌ های مختلف تولید می‌ گردند و به صورت طبیعی در معادن وجود ندارند، اما برای تولید هر دوی آنها از سنگ‌ های آهک استفاده می‌ شود.

بیشترین تفاوت آهک هیدراته و آهک زنده در اصفهان از نظر ساختار مولکولی و واکنش پذیری آنها می‌ باشد؛ ساختار مولکولی آهک زنده ناپایدار است، به صورتی که در اثر مجاورت با آب و رطوبت سریع یون هیدروکسید جذب کرده و حرارت زیادی آزاد می‌ کنند، در مقابل آهک هیدراته ساختار پایدارتری  دارد و هیچگونه تمایلی به ترکیب با آب و رطوبت از خود نشان نمی‌ دهد؛ در پی ساختار ناپایدار آهک زنده می‌ توان واکنش پذیری بالاتر این ترکیبات را نیز گزارش داد و بر این اساس با ایجاد واکنش‌ های شدید گرمازا چنان حرارتی به دست می‌ آید که می‌ توان از آن برای به جوش آوردن آب استفاده کرد.

خرید پودر آهک

اهمیت خرید پودر آهک برای هر صنعتی به اهداف بهره‌برداری از این فرآورده‌ ها مربوط می‌ گردد؛ اهمیت استفاده از این فرآورده‌ های معدنی در برخی از صنایع به حدی است که بیشترین تمرکز متقاضیان و مصرف کنندگان در خرید بهینه و متناسب دیده می‌ شود و طبیعتاً در این شرایط وجود یک مرکز فروش معتبر بسیار احساس می‌ گردد.

مجموعه صنعتی آروشا پودر، مرکز تولید و فروش انواع فرآورده‌ های معدنی مخصوصاً انواع آهک زنده هیدراته و میکرونیزه می‌ باشد، فرصت خرید پودر آهک در مش‌ ها و نمونه‌ های متفاوت از این مجموعه تولید کننده برای اکثر صنعتگران و حتی بازرگانی‌ های صادراتی به وجود آمده است چون این واحد تولیدی علاوه بر تعهد در استفاده از شیوه‌ های پایدار در تولید این محصولات از استراتژیک‌ های قوی بازاریابی استفاده می‌ نماید و در بازار های سنتی و همچنین در بازار های اینترنتی جدید حضور فعالی دارد.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 43

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved