قیمت فروش آهک هیدراته در تهران

4.8
(32)

همانطور که می‌ دانید آهک هیدراته در تهران بر مبنای نوع روش‌ های بسته‌بندی و حمل و نقل دارای قیمت‌ های فروش متعددی می‌ باشند و تولید کنندگان بر مبنای نیاز صنعتگران، بسته بندی‌ های متنوعی در این میان در نظر می ‌گیرند؛ معمولا نوع بسته‌بندی این محصولات برای مصارف داخل کشور در کیسه ‌های ۲۵ کیلوگرمی و یا به صورت فله ‌ای و جابجایی با ماشین ‌های مخصوص مواد معدنی در نظر گرفته می‌ شود؛ در صورتی که برای مصارف صادراتی بسته‌بندی ‌های جامبوبگ یک تنی و دو تنی گزینه ایده آل‌تری می ‌باشد و در این شرایط با استفاده از حداکثر ظرفیت ماشین‌ های بارگیری کاهش هزینه‌ های جابجایی برای خریداران فراهم شده و از آن طرف محصولات دارای قیمت فروش مناسبی خواهند بود.

آنالیز فیزیکی آهک هیدراته

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی ca(oh)2 حلالیت در آب 0.16 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 2.2-2.4 (g/ml)
جرم مولکولی 74.09 (g/mol) نقطه جوش not applicable
دانسیته 400-600 (kg/m3) نقطه ذوب not applicable
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

قیمت فروش آهک هیدراته در تهران

کاربرد آهک هیدراته در تهران

کاربرد آهک هیدراته در تهران در موارد بسیاری قابل بررسی می ‌باشد؛ این ترکیبات در تمامی تصفیه خانه‌ های آب و فاضلاب با هدف حذف یون ‌های فلزی و مواد آلوده کننده آب و دیگر کدورات به بهره‌برداری می ‌رسند، این تولیدات به عنوان ماده قلیایی می ‌توانند پی اچ آب‌ هایی که اسیدی شده‌اند را هم کاهش داده و به عنوان ضدعفونی کننده هم در این میان قابلیت استفاده را دارند.

فعالان در صنعت تولید استیل جزو مصرف کنندگان اصلی این ترکیبات هستند و معمولاً این فرآورده ‌ها در کوره ‌های قوس الکتریکی همراه با سنگ‌ های آهن پخته می ‌شوند تا به راحتی بتوانند به مواد ناخواسته و ناخالص موجود در این محصولات همچون سیلیس، منگنز، گوگرد و فسفر چسبیده و در نهایت به شکل سرباره از این محتویات جدا شوند؛  حالت بازی بودن این ترکیبات برای رفع آثار اسیدی در این صنعت مهم هم قابل توجه می‌ باشد.

کارخانه تولید آهک هیدراته

فرایند کلی تولید آهک هیدراته در کارخانه‌ های مجهز به سیستم‌ های پیشرفته از طریق تبدیل سنگ‌ های آهک به آهک زنده از طریق پخت و در مرحله بعد تبدیل این ترکیبات به آهک هیدراته از طریق ترکیب کردن آنها با آب مد نظر قرار می‌ گیرد؛ پخت آهک در داخل کوره‌ ها و سیستم‌ های حرارتی مخصوصی انجام می ‌پذیرد و در نهایت محصول تولید شده خاصیت قلیایی داشته و به صورت گردی سفید رنگ با حالت جامد قابل استفاده می ‌باشد.

بزرگترین کارخانه تولید آهک هیدراته در ایران همان مجموعه صنعتی آروشا پودر است که در بحث تولید دیگر فراورده‌ های معدنی هم دارای نام پرآوازه و درخشانی می ‌باشد؛ این واحد تولید کننده نسبت به رقبا در داخل کشور به مجهز کردن خطوط تولیدی خود پرداخته است و اولویت اصلی فعالیت‌ های خود را جلب توجه و رضایت مشتریان در صنایع مختلف قرار داده، پس اگر جزو صنعتگران فعال در هر حوزه تولیدی هستید می ‌توانید در ارتباط با کارشناسان این مجموعه، خرید مقرون به صرفه و با کیفیتی را به انجام برسانید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 32

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved