آهک هیدراته بوشهر: انتخابی مناسب و اقتصادی از آروشا پودر

4.9
(50)

آهک هیدراته بوشهر بر اساس استاندارد های تعریفی در بین کشور های بین المللی در اروشا پودر معرفی می گردد، این تولیدات همراه با ویژگی های استاندارد این تاثیرگذاری مثبتی را در صنایع مختلف ایجاد می‌ نمایند و شاید بتوان دلیل گستردگی طیف کاربری آنها در سال های اخیر را همین ویژگی های مثبت دانست.

آهک هیدراته بوشهر

آهک هیدراته در تصفیه آب و فاضلاب

آهک هیدراته همراه با ترکیبات شیمیایی دیگر همچون سولفات آهن، سولفات آلومینیوم، کاستیک سودا و پلی آلومینیوم کلراید برای تصفیه آب به کار گرفته می شود، این تولیدات با هدف تنظیم اسیدیته و از بین بردن مواد معلق و بیمارزا کاربرد دارند؛ تصفیه خانه های آب و کارخانه هایی که باعث تولید پساب های صنعتی می شوند جزو اصلی ‌ترین مصرف کنندگان آهک هیدراته می باشند، آهک هیدراته دارای جایگزین های بسیار زیادی در این صنایع است اما به دلیل داشتن قیمت مناسب، بیشتر به بهره برداری می رسد.

آنالیز فیزیکی آهک زنده پودری (میکرونیزه)

Element Measure Element Measure
فرمول شیمیایی cao حلالیت در آب 0.12 (g/100 ml water at 20 ° c)
شکل و رنگ white-powder وزن مخصوص 3.2 (g/ml)
جرم مولکولی 56.08 (g/mol) نقطه جوش 2850°c
دانسیته 720-1130 (kg/m3) نقطه ذوب 2614°c
سختی between 2 & 3 mohs ph 12.2

آهک در پرورش طیور

همان طور که مستحضر هستید جوجه مرغ ها و طیور در برابر بیماری های قارچی و میکروبی بسیار حساس هستند، به طوری که وجود بیماری میان آنها به سرعت انتشار پیدا کرده و مریض شدن تمامی گله، ضرر های مالی شدید را به مرغداران و پرورش دهندگان وارد می نماید.

بر اساس همین مورد افراد فعال در این حوزه های پرورشی بیش از هر دوره جوجه ریزی از مواد ضدعفونی کننده در محل های پرورشی خود استفاده می کنند، از آنجایی که آهک جزو ارزان قیمت ترین مواد ضدعفونی کننده و البته کم خطر ترین آنها در بازار می باشد، بسیاری از فعالان در این حوزه های پرورشی از آهک زنده یا آهک هیدراته برای از بین بردن عفونت های سالن و از بین بردن عوامل بیماری زا بهره می برند.

خرید انواع آهک

در خرید انواع آهک نکته بسیار قابل توجه، تطابق ویژگی ‌های این محصولات و عکس ‌العمل ‌های تعریف شده در حوزه های فعالیتی می باشد؛ بر اساس نظر تولید کنندگان اگر خریداران عمده بتوانند یک انتخاب متناسب در این میان داشته باشند مسلما از قیمت‌ های پایین محصولات برخوردار خواهند شد و در غیر این صورت یعنی انتخاب نامناسب آهک برای فعالیت ‌های صنعتی می تواند خسارت های بسیار زیادی از نظر مالی ایجاد نماید که در این شرایط خرید آهک اصلا به صرفه نخواهد بود؛ شما مشتریان گرامی برای در امان بودن از این مشکلات می توانید با شرکت آروشا ارتباط گرفته و در مورد انواع آهک و همچنین نوع مصرف و نیاز خود اطلاعاتی را رد و بدل نمایید و در نهایت خرید این تولیدات را با اطمینان کامل تری به انجام برسانید.

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.9 / 5. تعداد موافقین : 50

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.

ثبت سفارش محصولات آروشا پودر – بهترین انتخاب برای صنایع شما

مشتریان محترم، در آروشا پودر، ما متعهد به ارائه بهترین محصولات پودر سنگ با کیفیتی بی‌نظیر و خدماتی سریع و مطمئن هستیم. برای ثبت سفارش خود، فرم زیر را با دقت تکمیل کنید تا تیم ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما در ارتباط باشد و فرآیند خرید شما را نهایی کند:

  1. وارد کردن اطلاعات تماس: اطلاعات تماس خود را به‌دقت وارد کنید تا کارشناسان ما بتوانند به سرعت با شما تماس بگیرند.
  2. انتخاب محصول: محصول مورد نظر خود را از لیست محصولات با کیفیت ما انتخاب کنید. ما مجموعه‌ای گسترده از پودرهای سنگ با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای بین‌المللی ارائه می‌دهیم.
  3. درخواست نمونه: اگر نیاز به بررسی نمونه دارید، گزینه دریافت نمونه را انتخاب کنید تا به‌صورت رایگان نمونه محصول برای شما ارسال شود.
  4. نهایی کردن سفارش: پس از تکمیل فرم، دکمه «ارسال» را بزنید. تیم فروش ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را ارائه خواهد کرد.

نکات قابل توجه:

  • فیلدهای دارای ستاره الزامی هستند و برای پردازش سفارش باید کامل شوند.
  • تمامی سفارشات شما با دقت بررسی و مطابق نیازهای صنعتی شما بسته‌بندی و ارسال می‌شود.
  • در صورت نیاز به مشاوره یا دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره [09134273154] تماس بگیرید.

فرم ثبت سفارش محصول













Arosha Factories Industrial Group

Copyright © 2024 All rights reserved