فروش عمده پودر مل تحویل درب کارخانه

4.8
(51)

بزرگترین مجموعه مکانیزه تولید پودر مل در تناژ بالا متعلق به گروه صنعتی کارخانجات آروشا می باشد . فروش عمده پودر مل تحویل درب کارخانه پودر سنگ آروشا با قیمت رقابتی به منظور تامین نیاز مشتریان از سراسر کشور امکان پذیر شده است . مشتریان متقاضی پودر مل با کیفیت و یکدست می توانند جهت ثبت سفارش پودر مل با مشاوران فروش آروشا ارتباط برقرار نمایند.

فروش عمده پودر مل تحویل درب کارخانه

مشخصات و اطلاعات پودر مل

پودر مل در زبان لاتین با عنوان marble dust شناخته می شود. برخی افراد عبارت marble dust را به عنوان پودر مرمر ترجمه می کنند. شایان ذکر است پودر مرمر و پودر مل هر دو دارای کربنات کلسیم (CaCo3) می باشند. پودر مل، ماده اصلی بتونه و یا خمیر بتونه می باشد که از آن به عنوان گل بتونه یاد می شود.
پودر مل یکدست و با کیفیت آروشا به رنگ سفید مایل به کرم می باشد، از پودر مل در ساختمان سازی از قبیل بند کشی و پر کردن فضای بین کاشی و موزائیک ها ، بتونه رنگ کاری و نقاشی و … استفاده می شود؛ همچنین از دیگر کاربردهای پودر مل می توان به استفاده از مل در لاک های شیمیایی ، عطر سازی ، لاستیک سازی ، خمیر دندان و مجسمه سازی اشاره نمود . پودر مل دارای دانه‌بندی ریز می باشد و عمدتا در گروه مصالح نقاشی ساختمان طبقه بندی می شود. مل سبک و کم حجم می‌باشد و به آسانی در حلال‌های مختلف حل می‌گردد. میزان چسبندگی پودر مل زیاد است و پس از خشک شدن و از دست دادن رطوبت بسیار مقاوم می‌شود.

کاربرد پودر مل

پودر مل در نام های دیگر همچون پودر بتونه هم در بازار شناخته شده است و در تولید آن از سنگ های معدنی کربنات کلسیم استفاده می شود، به نحوی که می توان فرمول شیمیایی این ترکیب را همان فرمول شیمیایی کربنات کلسیم در نظر گرفت؛ اصلی ترین کاربرد این پودر صنعتی در بتونه کاری و نقاشی ساختمان ها دیده می شود و بتن های ساخته شده به کمک پودر مل در ظروف مختلف قابل استفاده هستند و سهولت کار یکی از مهم‌ترین مزیت‌ های بهره‌ برداری از آنها می باشد.

پخش پودر بتونه کاری کناف عمده
>>

علاوه بر موارد گفته شده کاربرد پودر های مل در صنعت متنوع و گسترده تر می باشد و از مهم‌ترین کاربرد های آنها می‌ توان به استفاده در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مانند خمیر دندان ها به عنوان یک سفید کننده، در تولید رزین ها، رنگ های شیمیایی و لاک ها به عنوان پرکننده، در صنعت تولید عطر ها به عنوان پرکننده بدون بو و غیر سمی، در صنعت لاستیک سازی به عنوان پرکننده ارزان‌ قیمت بهره برداری می گردد.

از مهمترین مزیت های استفاده از این پودر میکرونیزه می توان به قیمت مناسب آنها اشاره کرد که برای صنعتگران بهره برداری آن در حجم های زیاد کاملا مقرون به صرفه می باشد؛ این محصول به عنوان یک پر کننده بی تاثیر بر رنگ محصولات هم قابل بهره برداری است و در زمان خشک شدن مقاومت بالایی را به خود اختصاص می دهد؛ انعطاف پذیری مناسب و سرعت خشک شدن این محصولات بسیار ایده آل و قابل توجه می باشد.

پودر های مل در واقع محصولات جانبی تولید شده از کوبش سنگ های معدنی کربنات کلسیم هستند ولی در واقع باید کیفیت مطلوب و قابل قبولی داشته باشند تا خریداران بتوانند از ویژگی ها و مزیت های مثبت آن ها بهره مند گردند؛ در راستای توجه به این نکته بهتر است متقاضیان و خریداران به شرکت ها و مجموعه های عرضه کننده معتبر مراجعه کرده و بهترین محصولات را در اختیار داشته باشند.

پخش پودر بتونه کاری کناف عمده
>>

فروش عمده پودر مل

یکی از فعالیت های مستمر کارخانجات آروشا فروش پودر مل میکرونیزه به سراسر کشور می باشد. عرضه مستقیم پودر مل به صورت فله و بسته بندی در کیسه های ۲۵ و ۳۰ کیلوگرمی امکان پذیر می باشد. مشتریان عمده پودر مل کارخانجات آروشا از سازندگان انبوه مجتمع های مسکونی می باشند و از طریق خرید عمده این محصول مستقیما از تولید کننده ، تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می نمایند؛ از دیگر تولیدات کارخانه ما در حوزه مصالح ساختمانی به موارد ذیل می توان اشاره کرد :

نظرسنجی واحد فروش:

آیا با کاهش قیمت محصولات شرکت موافق هستید؟ (از 1 تا 5 امتیاز دهید)

میانگین نظر موافقین: 4.8 / 5. تعداد موافقین : 51

با تکمیل این نظرسنجی به توسعه صنعت کشور کمک نمائید.

جدیدترین اخبار سایت

اگر در جستجوی مواد اولیه با کیفیت هستید

ما اینجا هستیم تا بهترین فرآورده های معدنی میکرونیزه را در اختیار شما قرار دهیم

گروه صنعتی کارخانجات آروشا، به عنوان بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های معدنی با کیفیت در ایران، با تمرکز بر تولید محصولات با کیفیت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، در صنایع مختلف فعالیت می‌کند. این گروه صنعتی با داشتن کارخانجات و واحدهای تولیدی مجهز و تیم متخصص، توانسته است به عنوان یکی از مراکز پیشرو صنعت معدن و فرآورده‌های معدنی در ایران شناخته شود.